payment account remarks что это

How can I request payment to Payoneer?

How can I request payment to Payoneer?

1. Go to «My G2G» and click «Payment». You can choose to convert your funds or proceed with the withdrawal.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

2. To convert your funds prior to withdrawal, click «Convert» and select your preferred currency. Please make sure you have selected the payment gateway with the correct receiving currency, as currency conversion may lead to irreversible forex loss.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

3. You may add only one Payoneer payment account for each currency. Payoneer only support USD and EUR withdrawal at this time.

4. Make sure your Shasso and Payoneer accounts first and last time is the same. Then connect to your Payoneer account.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

5. You will be directed to Payoneer login page.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

6. If you do not have a Payoneer account, you may sign up for an account.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

7. You will see this page when you have successfully connect to your Payoneer account.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

8. You will be redirected back to Add Payment Account page at G2G. Fill in your payment account title, enter the SMS Token and click submit.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

9. When you are ready to withdraw, select one of the existing payment account, then confirm the amount to withdraw.

10. Double check all information before confirming your withdrawal. Please refer to the payment schedule and withdrawal fee from G2G account to your Payoneer account.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

11. You will receive your payment request number upon submission.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

Payoneer account withdrawal fee to your bank :

The exact fees for Payoneer account withdrawal to your bank will depend on your account usage. However, here are some general guidelines:

CountryFeeRemark
US$0A withdrawal fee may be applied by Payoneer if you withdraw funds from your Payoneer account to your local bank account.
Non-US countries, where local currency is supported.$3 USD transfer fee + 2% currency conversion feeSome countries may have a currency conversion fee of less than 2% due to special promotions.
Non-US coutries, where local currency is NOT supported.$15 USD flat fee.Additional intermediary bank fees or loading fees may apply.

— A withdrawal fee may be applied by Payoneer if you withdraw funds from your Payoneer account to your local bank account.

— Detailed pricing and fee information can be viewed during registration on the top left corner under the “Fees” tab on the Payoneer website. After registration, please go to the «Pricing & Fees» tab located under the «Help» menu in My Account.

Источник

Accounting Remarks

Accounting Remarks are optional remarks that are added to the PNR and typically used by an agency’s back office system in some way. The remarks can include ticket numbers, customer or account numbers, fares offered to the customer but refused, and canned remarks that document fare rules.

Note: Accounting Remarks can be added for the Galileo (1G) and Apollo (1V) providers.

Accounting Remarks are supported in:

Request

Include one or more AccountingRemark element in the Create Reservation request to add an accounting remark to a reservation.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

Include TypeInGds to define the type of accounting remark. Any accounting remark type that does not have a specific TypeInGds should be sent as TypeInGds=»Other», and a Category should be included. See the Exceptions section for a list of valid entries for TypeInGds and Categories for each Host.

Use BookingTravelerRef to link an accounting remark to a specific traveler.

Set @UseProviderNativeMode=»true» to add Accounting Remarks which are not feasible through regular channels to Galileo (1G) and Apollo (1V).

Adding, Updating, and Deleting Accounting Remarks

Accounting Remarks can be added, updated, and deleted using UniversalRecordModifyReq/ UniversalModifyCmd and:

Multiple Accounting Remarks can be added and updated in one request. To delete multiple remarks, send multiple UniversalModifyCmd elements in the request.

Encode/Decode for Accounting Remark Type Codes

Reference Data is available for Accounting Remark Type codes. To obtain the Type code values, send ReferenceDataRetrieveReq TypeCode=»AccountingRemarkType».

Response

The accounting remark is returned in the response:

The Category in AccountingRemark is sent in the request as a 2- to 3-character alpha field, but it returns in the response as a 4-character numeric. See the Exceptions section for a list of categories and codes for the Host.

When a Universal Record request is submitted, if a change in Accounting Remark is detected, the change is stored in the UR History.

Exceptions

The following table shows accepted values for AccountingRemark when sent to Galileo.

Special characters allowed, but no decimal allowed. If the Host sends an @, replace is it replaced in Universal API by a dot for sync/store/history etc.

Up to 43 characters. Numeric values separated by «.», E.g., 1.33.65.2.14.64

Up to 10 numeric characters, in two formats: 10 digits or 10 digits-3 digits for conjunctive ticket, e.g., 1234567890 or 1111222234-235

Customer number (AC)

Up to 34 alpha numeric characters, including special characters. Currently, Universal API does not accept DOTS but the Host does. If the Host sends an @, it is saved/compared/synched as a dot in the Universal Record (UR).

Back office accounting field (X*)

Up to 89 characters (including the DI.X* entry).

Up to 10 alpha numeric characters, e.g., T-FA-SN

Design your own (DYO): Exactly 2 numeric characters.

Apollo does not support Category X*. Instead, use T-.

The Category in AccountingRemark is sent in the request as a 2- to 3-character alpha field (Keyword), but it returns in the response as a 4-character numeric.

The following table shows all the accepted values for AccountingRemark TypeInGDS= when sent to Apollo.

TypeInGds & Related Host Keyword ()CategoryRequest FormatResponse Keyword

Up to 9 characters. 5<1,7>+ single @ <0,1>+ [A-Z]

If @ is present, then single alpha has to exist, e.g., DS-80002@Y

Up to 58 characters. Numbers, hyphens, and @, with two formats accepted:

Numbers and any number of @ signs, e.g., CR-12@34@121212@12 2

and this pattern repeats, for example:

CR-22@45-26 or 22@45-66@34

CR- 34@22-90@34-76 or 1-2@4-5@8

3 <8,10>+ single hyphen <0,1>+ 2<3>. If hyphen is present then 3 digits after hyphen should be present, e.g., TK-1276121821-825

If Category is not included, the default is CA. Up to 61 alpha numeric characters, with any number of @.

Important: @ in remark content is replaced with the pillow character (В¤) in Apollo. Therefore, sending:

Results in the following Accounting Remark in the PNR:

TRMK-BACK OFFICE BRANCH & ACCOUNT NO-01В¤400

Источник

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

Всем привет. Хочу осветить проблемы со скриллом.

1. В апреле мой аккаунт на скрилле зафризили на стандартную проверку, попросили прислать документы, подтверждающие мою личность, селфи с ними, и селфи с датой. Прислал все, что они требовали, открыли доступ через некоторое время.

2. 28-го сентября мне пришло уведомление, что они хотят провести дополнительную проверку, в которой я должен подтвердить происхождение средств, и переводы от трех других аккаунтов, с которых я получил в сентябре переводы на несколько десятков тысяч долларов. Двое из этих аккаунтов принадлежат игрокам из команды, им никаких вопросов не задавали и сами аккаунты никаких проверок не проходили, третий принадлежит нашему аффилиейту покерок. При этом они дали возможность пользоваться средствами скрилла и выводить деньги. Общение шло около двух месяцев, часть моих ответов их удовлетворило, часть нет, через какое-то время они заморозили мой акк, и ограничили доступ к деньгам. В конечном итоге, их удовлетворили мои ответы, и 4-го декабря доступ к аккаунту и к деньгам вернули.

Не думаю что эта тема повлияет на исход ситуации, хочу предупредить, что доступ к вашим средствам на скрилле может быть ограничен без особых на то причин и без объяснений и держать там деньги как оказалось, сомнительная идея. Хочется надеяться что это просто плохая работа этого сервиса а не финансовая схема, где скрилл присвоил деньги себе.

2. 28-го сентября мне пришло уведомление, что они хотят провести дополнительную проверку, в которой я должен подтвердить происхождение средств, и переводы от трех других аккаунтов, с которых я получил в сентябре переводы на несколько десятков тысяч долларов. Двое из этих аккаунтов принадлежат игрокам из команды, им никаких вопросов не задавали и сами аккаунты никаких проверок не проходили, третий принадлежит нашему аффилиейту покерок. При этом они дали возможность пользоваться средствами скрилла и выводить деньги. Общение шло около двух месяцев, часть моих ответов их удовлетворило, часть нет, через какое-то время они заморозили мой акк, и ограничили доступ к деньгам. В конечном итоге, их удовлетворили мои ответы, и 4-го декабря доступ к аккаунту и к деньгам вернули.

Не думаю что эта тема повлияет на исход ситуации, хочу предупредить, что доступ к вашим средствам на скрилле может быть ограничен без особых на то причин и без объяснений и держать там деньги как оказалось, сомнительная идея. Хочется надеяться что это просто плохая работа этого сервиса а не финансовая схема, где скрилл присвоил деньги себе.

Источник

Payment account remarks что это

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

Этот форум закрыт. Спасибо за участие!

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

Лучший отвечающий

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

Вопрос

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

Еще некоторое время назад в «платежнем» профиле требовалась информация банка для SWIFT переводов.С заполнением таких данных не возникало проблем, эта информация есть на главной странице практически любого сайта.

Но с недавних пор в профиле нужно указывать абсолютно другую информацию по твоему банку.Вот здесь мне и нужна помощь, что и куда писать.

Основные вопросы, по-порядку полей в профиле:

Кириллические символы допускаются?

Я уже писал в поддержку Майкрософт, мне дали очень расплывчатую информацию:

I see that you are attempting to fill out your «payment account» on your Windows Phone Dev Center Dashboard but have a few questions. The account holder name will be what your name is listed as on your bank account. The billing address will be your address as listed on your bank account. Your account number will be in the format of your region and will be the account number as listed on your bank account. The other information will be based on your bank and should be listed on their website if needed.

В поддержке моего банка вообще так и не поняли чего я хочу и просто, еще раз, дали информацию для SWIFT переводов.

P.S.: В случае успеха, какая минимальная сумма должна быть на счету?И как долго ждать метки «Valid» возле моего налогового профиля?В поддержке написали, что уже должно быть но, надпись » Profile up-to-date» не исчезает.

Ответы

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

В итоге я позвонил в поддержку моего банка и мне предоставили всю информацию

Я заполнил Payment account и вроде все ОК.

По порядку, что и куда писать.Уточню, все это по-идее работает для ПриватБанка.

Вроде все.Не знаю работает ли эта схема на все 146%.

Источник

Скрывайте карты: мошенники нашли новый способ вывода денег

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

У мошенников, которые воруют деньги с банковских карт с помощью социальной инженерии, появился новый популярный способ обналичивания средств, рассказали «Известиям» в крупнейших российских банках. Злоумышленники, обманом получив код подтверждения для перечисления средств, выводят их через сервисы card2card переводов, отправляя деньги на виртуальный «пластик» онлайн-кошельков. Эксперты считают, что таким образом преступники заметают следы и усложняют возврат средств.

Скажите код из СМС

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

В 80% случаев мошенники, которым удается с использованием методов социальной инженерии украсть деньги с чужой карты, переводят их на виртуальный «пластик», рассказали «Известиям» в пресс-службе Сбербанка. Там не уточнили, на какие способы вывода средств приходятся оставшиеся 20%. Помогают злоумышленникам в этом сервисы перечислений с карты на карту разных банков (система card2card переводов), которые позволяют отправить деньги по номеру «пластика», добавил директор департамента информационной безопасности Росбанка Михаил Иванов.

Card2card-платформы работают следующим образом: человек вбивает данные «пластика», с которого хочет снять деньги, и сведения карты, на которую хочет их зачислить (это может быть и виртуальный вариант). Затем владельцу карты-отправителя приходит SMS с кодом подтверждения, который он должен указать. Под видом сотрудников службы безопасности банка мошенники просят клиентов сообщить код из сообщения. В итоге деньги оказываются на виртуальной карте. Они есть, например, в «Яндекс.Деньги», QIWI или Webmoney.

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

payment account remarks что это. Смотреть фото payment account remarks что это. Смотреть картинку payment account remarks что это. Картинка про payment account remarks что это. Фото payment account remarks что это

— Чаще card2card-сервисы используются в качестве транзитного этапа по выводу денег, конечная точка — физический «пластик», с которого можно снять наличные, — указал глава департамента информационной безопасности ОТП банка Сергей Чернокозинский.

Собеседник из службы информационной безопасности одной из региональных кредитных организаций на условиях анонимности сообщил «Известиям»: если в прошлом году в банке не было зафиксировано ни одного случая кражи денег через сard2сard, то в 2019-м это происходит до четырех раз в месяц.

В ВТБ считают, что мошенники одинаково активно используют для вывода средств как виртуальный, так и физический «пластик». В МКБ в III квартале зафиксировали незначительное увеличение числа случаев мошенничеств с использованием card2card-переводов на виртуальные карты, рассказал «Известиям» директор департамента информационной безопасности банка Вячеслав Касимов.

Знают и борются

В ЦБ не ответили на вопрос «Известий» о мерах борьбы с использованием виртуальных карт и сервисов перевода с «пластика» на «пластик». В «Яндекс.Деньги», QIWI и Webmoney не сообщили «Известиям», как часто к ним обращаются правоохранительные органы за идентификацией пользователей, которые мошенническим путем получили средства, а также блокируют ли они их карты. Однако в пресс-службе «Яндекс.Деньги» подчеркнули, что содействуют следствию в раскрытии подобных дел в рамках законных процедур. Судебная практика показывает, что в ряде случаев при участии кредитной организации деньги пострадавшему удается вернуть.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

TypeInGds & Related Host Keyword ()CategoryRequest FormatResponse Keyword