Что значит молебен о недужных

Служба о недужных многих или о едином

Зри, иерею, и сохрани, како о многих, како же о едином или единей имаши молитися.

На проскомидии: Го́споди Иису́се Христе́ Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́, во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба Твоего) имярек: и я́ко милосе́рд всеси́льною Твоею десни́цею угаси́ обдержа́щий их ( или его) огнь, утоли́ неду́г и ми́лостивно воздви́гни их ( или его) от одра́ боле́зни, во славу и́мене Твоего.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте приложи: Врачу́ душ и теле́с, со умиле́нием в се́рдце сокруше́нном к Тебе припа́даем и, стеня́ще, вопие́м Ти: исцели́ боле́зни, уврачу́й стра́сти душ и теле́с рабо́в Твои́х ( или души́ и те́ла раба Твоего) имярек : и прости им ( или ему), я́ко Благосе́рд, вся прегреше́ния, во́льная и нево́льная, и ско́ро воздви́гни от одра́ боле́зни, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Не хотя́й сме́рти гре́шных, но е́же обрати́тися и живы́м им бы́ти, пощади́ и поми́луй рабо́в Твои́х ( или раба Твоего) имярек : Ми́лостиве, запрети́ боле́зни, отста́ви всю страсть и весь неду́г, утоли́ зи́му и огнь, и простри́ кре́пкую Твою ру́ку, и я́коже Иаи́рову дщерь от одра́ боле́зни воздви́гни и здра́вых ( или здрава) предста́ви, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Огненную боле́знь Петро́вой те́щи прикоснове́нием Твоим исцели́вый, и ны́не лю́те стра́ждущих рабо́в Твои́х ( или лю́те стра́ждущаго раба Твоего) имярек : боле́знь благосе́рдием Твоим исцели́, здра́вие им ( или ему) ско́ро подава́я, приле́жно мо́лимтися, Исто́чниче цельба́м, услы́ши и поми́луй.

Еще мо́лимся: и про́чая в литургии.

О путешествующих многих или о едином

На проскомидии: Г о́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́ во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба́ Твоего́) имярек : и благослови́ путеше́ствие их ( или его) и посли́ им ( или ему), я́коже рабу́ Своему́ Тови́и иногда́, Ангела ми́рна, спу́тника и наста́вника, сохраня́юща, заступа́юща и невреди́мы соблюда́юща их ( или его) от вся́каго зла́го обстоя́ния, ми́рно же, здра́во и благополу́чно возвраща́юща, да и о сем просла́вится в них ( или в нем) великоле́пое и́мя Твое́.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте прило́жи: Стопы́ челове́ческия исправля́яй, Го́споди, при́зри ми́лостивно на рабы́ Твоя́ ( или на раба́ Твоего́) имярек : и, прости́в им ( или ему) вся́кое прегреше́ние во́льное же и нево́льное, благослови́ благо́е наме́рение сове́та их, и исхо́ды и вхо́ды с путеше́ствием испра́ви, приле́жно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Исаа́ку и Тови́и Ангела спу́тника посла́вый и тем путеше́ствие и возвраще́ние их ми́рное и благополу́чное сотвори́вый, и ны́не, Пребла́же, Ангела ми́рна рабо́м Твои́м ( или рабу Твоему) на́ми Тебе́ моля́щимся ( или молящемуся) посли́, во е́же наста́вити их ( или его) на вся́кое де́ло благо́е и изба́вити от враг ви́димых и неви́димых и от вся́каго зла́го обстоя́ния, здра́во же, ми́рно и благополу́чно в сла́ве Твое́й возврати́ти усе́рдно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Луце́ и Клео́пе в Еммау́с спутеше́ствовавый и ве́село в Иерусали́м возврати́тися Твои́м пресла́вным позна́нием сотвори́вый, спутеше́ствуй Твое́ю благода́тию и Боже́ственным благослове́нием и ны́не рабо́м Твоим сим ( или рабу Твоему сему) на́ми Тебе́ приле́жно молящимся ( или молящемуся) и во вся́ком де́ле бла́зе, к сла́ве пресвята́го Твоего́ и́мене благопоспеши́, в здра́вии и благополу́чии соблюда́я и возвраща́я во вре́мя благоподо́бно, я́ко всеще́дрому Благода́телю, мо́лимтися, ско́ро услы́ши и поми́луй.

Служба на всякое прошение

По Рцем вси: и прочая, на своем ме́сте приложи́: Еще́ мо́лимся Тебе́, Го́споду Бо́гу на́шему, е́же услы́шатися гла́су моле́ния на́шего и моли́тве, и поми́ловати рабо́в Твои́х имярек: благода́тию и щедро́тами Твои́ми, и испо́лнити вся проше́ния их, и прости́ти им вся согреше́ния во́льная и нево́льная, благоприятным же бы́ти мольба́м и милостыням их пред престо́лом Влады́чествия Твоего́, и покрыти их от всех враг ви́димых и неви́димых, от вся́кия напа́сти, беды́ и ско́рби, и неду́гов изба́вити, и пода́ти здра́вие с долгоде́нствием: рцем вси: Го́споди, услы́ши и поми́луй.

При́зри, Влады́ко Человеколю́бче, ми́лостивным Ти о́ком на раба́ Твоего́ имярек : и услы́ши моле́ния наша, с ве́рою приноси́мая, я́ко Сам рекл еси́: вся ели́ка моля́щеся про́сите, ве́руйте я́ко прии́мете, и будет вам, и па́ки: проси́те и да́стся вам. Сего́ же ради и мы, а́ще и недосто́йнии, упова́юще на ми́лость Твою́, про́сим: пода́ждь бла́гость Твою рабу́ Твоему имярек : и испо́лни блага́я жела́ния его, ми́рно же и ти́хо в здра́вии и долгоде́нствии вся дни его́ соблюди́: рцем вси: ско́ро услы́ши и ми́лостивно помилуй.

Еще мо́лимся: и прочая в литургии.

О призывании помощи, благодати и дара Пресвятаго Духа в начале всякаго добраго дела

На проскомидии : Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́ во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба́ Твоего́) имярек : и благослови́ благо́е наме́рение и де́ло их ( или его), е́же благополу́чно нача́ти и без препя́тия вся́каго, к сла́ве Твое́й соверши́ти, де́лателем же благопоспеши́ и дела́ рук испра́ви, и в соверше́ние си́лою Пресвята́го Твоего́ Ду́ха спе́шно произвести́ сотвори́.

Во всем поспе́шествуяй всем в благо́е, Го́споди, ми́лостивно и рабо́м Твои́м ( или рабу́ Твоему́), на́ми тебе моля́щымся ( или моля́щемуся), поспе́шествуй, Спа́се, и в благополу́чное соверше́ние де́лу их ( или его) спе́шно произвести́ся благослови́, мо́лимтися, всемоги́й Влады́ко, услы́ши и поми́луй.

Ангела Твоего́ храни́теля приста́ви де́лу сему́, благоуве́тливе Го́споди, и е́же воспя́тити вся препя́тия ви́димых и неви́димых враго́в, поспе́шство же во всем ко благополу́чному соверше́нию де́лающым сотвори́ти, мо́лимтися, преблаги́й Спа́се, услы́ши и поми́луй.

В сла́ву Твою́ вся твори́ти повелева́яй, Го́споди, рабо́м Твои́м ( или рабу́ Твоему́) к Твое́й сла́ве де́ло свое́ начина́ющим ( или начина́ющему), благослове́нием Твои́м поспе́шство благополу́чное с дово́льством к соверше́нию пода́ждь, здра́вие им ( или ему) со благоде́нствием да́руя, мо́лимтися, вседарови́тый Тво́рче, услы́ши и ми́лостивно поми́луй.

Благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божии, от многих или от единаго

На проскомидии : Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, же́ртву сию́, ю́же Ти со благодаре́нием о Твои́х благодея́ниих прино́сим, в воню́ благоуха́ния духо́внаго, в пренебе́сный Твой же́ртвенник приими́, и и́хже ( или егоже ) услы́шати и поми́ловати благоизво́лил еси́, от вся́каго зла́го обстоя́ния ви́димых и неви́димых враго́в, благоутро́бно сохрани́, и всегда́ в любви́ я́же к Тебе и и́скренняго, и во вся́кой доброде́тели преуспева́ти сотвори́, и небе́сных Твои́х благ сподо́би.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте приложи́ :

Благодаря́ще со стра́хом и тре́петом, я́ко раби́ непотре́бнии, Твоему́ благоутро́бию, Спа́се и Влады́ко наш Го́споди, о Твои́х благодея́ниях, я́же излия́л еси́ изоби́льно на рабы́ Твоя́, припа́даем и славосло́вие Тебе́, я́ко Бо́гу, прино́сим, и умиле́нно вопие́м: изба́ви от всех бед рабы́ Твоя́ ( или раба́ Твоего́) и всегда́, я́ко ми́лостив, испо́лни в благи́х жела́ние всех нас ( или его), приле́жно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Якоже ны́не ми́лостивно услы́шал еси́ моли́твы рабов Твоих ( или раба Твоего), Господи, и яви́л еси́ на них благоутро́бие человеколю́бия Твоего́, си́це и в пре́дняя не презира́я, испо́лни в сла́ву Твою вся благая хоте́ния верных Твоих ( или вернаго Твоего) и яви всем нам бога́тую ми́лость Твою́, вся нам согреше́ния презира́я, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Благоприя́тно, яко кади́ло благово́нное и яко ту́чная всесожже́ния, да будет, всеблаги́й Владыко, благодаре́ние сие наше пред величеством славы Твоея́, и низпосли всегда, яко щедр, рабом Твоим ( или рабу Твоему) бога́тыя ми́лости и щедроты Твоя. И от всех сопротивле́ний ви́димых и неви́димых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, лю́дем же Твоим всем безгре́шное со здра́вием долгоде́нствие и во всех доброде́телех преспея́ние даруй, мо́лимтися, всеще́дрый Царю, ми́лостивно услы́ши и ско́ро поми́луй.

Источник

Последование краткого молебна о недужных

Моли́твами святы́х оте́ц на́ших, Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, поми́луй нас. Ами́нь.

Сла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

Царю́ Небе́сный, Уте́шителю, Ду́ше и́стины, И́же везде́ сый и вся исполня́яй, Сокро́вище благи́х и жи́зни Пода́телю, прииди́ и всели́ся в ны, и очи́сти ны от вся́кия скве́рны, и спаси́, Бла́же, ду́ши на́ша.

Святы́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас. (Трижды.)

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Пресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша; Влады́ко, прости́ беззако́ния на́ша; Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.

Го́споди, поми́луй, (трижды). Сла́ва, и ны́не:

О́тче наш, И́же еси́ на Небесе́х, да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на Небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный да́ждь нам днесь; и оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лука́ваго.

Таже, Го́споди, поми́луй, (12), Сла́ва, и ны́не:

Прииди́те, поклони́мся Царе́ви на́шему Бо́гу.

Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Христу́, Царе́ви на́шему Бо́гу.

Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему.

Псалом 70:

На Тя́, Го́споди, упова́х, да не постыжу́ся в ве́к. Пра́вдою Твое́ю изба́ви мя́ и изми́ мя; приклони́ ко мне́ у́хо Твое́ и спаси́ мя. Бу́ди ми́ в Бо́га защи́тителя и в ме́сто кре́пко спасти́ мя; я́ко утвержде́ние мое́ и прибе́жище мое́ еси́ ты́. Бо́же мо́й, изба́ви мя́ из руки́ гре́шнаго, из руки́ законопресту́пнаго и оби́дящаго; я́ко Ты́ еси́ терпе́ние мое́, Го́споди, Го́споди, упова́ние мое́ от ю́ности моея́. В Тебе́ утверди́хся от утро́бы, от чре́ва ма́тере моея́ Ты́ еси́ мо́й покрови́тель; о Тебе́ пе́ние мое́ вы́ну. Я́ко чу́до бы́х мно́гим; и Ты́ помо́щник мо́й кре́пок. Да испо́лнятся уста́ моя́ хвале́ния, я́ко да воспою́ сла́ву Твою́, ве́сь де́нь великоле́пие Твое́. Не отве́ржи мене́ во вре́мя ста́рости; внегда́ оскудева́ти кре́пости мое́й, не оста́ви мене́. Я́ко ре́ша врази́ мои́ мне́, и стрегу́щии ду́шу мою́ совеща́ша вку́пе, глаго́люще: Бо́г оста́вил е́сть его́, пожени́те и ими́те его́, я́ко не́сть избавля́яй. Бо́же мо́й, не удали́ся от Мене́; Бо́же мо́й, в по́мощь мою́ вонми́. Да постыдя́тся и исче́знут оклевета́ющии ду́шу мою́, да облеку́тся в сту́д и сра́м и́щущии зла́я мне́. А́з же всегда́ возъупова́ю на Тя́, и приложу́ на вся́ку похвалу́ Твою́. Уста́ моя́ возвестя́т пра́вду Твою́, ве́сь де́нь спасе́ние Твое́, я́ко не позна́х кни́жная. Вни́ду в си́ле Госпо́дни; Го́споди, помяну́ пра́вду Тебе́ еди́наго. Бо́же мо́й, И́мже научи́л мя́ еси́ от ю́ности моея́, и доны́не возвещу́ чудеса́ Твоя́. И да́же до ста́рости и престаре́ния, Бо́же мо́й, не оста́ви мене́, до́ндеже возвещу́ мы́шцу Твою́ ро́ду всему́ гряду́щему, си́лу Твою́ и пра́вду Твою́, Бо́же, да́же до вы́шних, я́же сотвори́л ми́ еси́ вели́чия; Бо́же, кто́ подо́бен Тебе́? Ели́ки яви́л ми́ еси́ ско́рби мно́ги и злы́? И обра́щься оживотвори́л мя́ еси́ и от бе́здн земли́ возве́л мя́ еси́. Умно́жил еси́ на мне́ вели́чествие Твое́, и обра́щься уте́шил мя́ еси́, и от бе́здн земли́ па́ки возве́л мя́ еси́. И́бо а́з испове́мся Тебе́ в лю́дех, Го́споди, в сосу́дех псало́мских и́стину Твою́, Бо́же; воспою́ Тебе́ в гу́слех, святы́й Изра́илев. Возра́дуетеся устне́ мои́, егда́ воспою́ Тебе́, и душа́ моя́, ю́же еси́ изба́вил; еще́ же и язы́к мо́й ве́сь де́нь поучи́тся пра́вде Твое́й, егда́ постыдя́тся и посра́мятся и́щущий зла́я мне́.

Ве́рую во Еди́наго Бо́га Отца́ Вседержи́теля, Творца́ Не́бу и земли́, ви́димым же все́м и неви́димым. И во Еди́наго Го́спода Иису́са Христа́, Сы́на Бо́жия, Единоро́днаго, и́же от Отца́ рожде́ннаго пре́жде все́х ве́к. Све́та от Све́та, Бо́га И́стинна, от Бо́га И́стинна, рожде́нна, не сотворе́нна, единосу́щна Отцу́, И́мже вся́ бы́ша. На́с ра́ди челове́к, и на́шего ра́ди спасе́ния сше́дшаго с Небе́с, и воплоти́вшагося от Ду́ха Свя́та и Мари́и Де́вы, и вочелове́чшася. Распя́таго же за ны́ при Понти́йстем Пила́те, и страда́вша, и погребе́на. И воскре́сшаго в тре́тий де́нь, по Писа́нием. И возше́дшаго на Небеса́, и седя́ща одесну́ю Отца́. И па́ки гряду́щаго со сла́вою суди́ти живы́м и ме́ртвым, Его́же Ца́рствию не бу́дет конца́. И в Ду́ха Свята́го, Го́спода Животворя́щаго, И́же от Отца́ исходя́щаго, И́же со Отце́м и Сы́ном спокланя́ема и ссла́вима, глаго́лавшаго проро́ки. Во Еди́ну Святу́ю, Собо́рную и Апо́стольскую Це́рковь. Испове́дую Еди́но Креще́ние, во оставле́ние грехо́в. Ча́ю воскре́сния ме́ртвых: И жи́зни бу́дущаго ве́ка, ами́нь.

Сла́ва, и ны́не: Аллилу́иа, аллилу́иа, аллилу́иа, сла́ва Тебе́ Бо́же. (Трижды).

Тропа́рь, Гла́с 4:

Ско́рый в заступле́нии Еди́н Сы́й Христе́, ско́рое свы́ше покажи́ посеще́ние стра́ждущему рабу́ Твоему́ (или́ стра́ждущей рабе́ Твое́й), изба́ви неду́гов, и го́рьких боле́зней: воздви́гни во е́же пе́ти Тя́ и сла́вити непреста́нно, моли́твами Богоро́дицы, Еди́не Человеколю́бче.

Сла́ва и ныне, Гла́с 2: На одре́ боле́зни лежа́щих (или́ лежа́щаго), и сме́ртною ра́ною уя́звленных (или́ уя́звленнаго), я́коже иногда́ воздви́гл еси́ спа́се, Петро́ву те́щу, и разсла́бленнаго на одре́ носи́маго; си́це и ны́не Милосе́рде, стра́ждущих (или́ стра́ждущаго), посети́ и исцели́; Ты́ бо еди́н еси́ неду́ги и боле́зни ро́да на́шего понесы́й, и вся́ моги́й я́ко многоми́лостив.

Собо́рнаго Посла́ния Иа́ковля чте́ние. (зача́ло 57):

Бра́тие, о́браз приими́те злострада́ния и долготерпе́ния проро́ки, и́же глаго́лаша и́менем Госпо́дним. Се́, блажи́м терпя́щия. Терпе́ние И́овле слы́шасте, и кончи́ну Госпо́дню ви́десте, я́ко многоми́лостив е́сть Госпо́дь и ще́др. Пре́жде же все́х, бра́тие моя́, не клени́теся ни не́бом, ни земле́ю, ни ино́ю ко́ею кля́твою; бу́ди же ва́м е́же е́й, е́й, и е́же ни́, ни́; да не в лицеме́рие впаде́те. Злостра́ждет ли кто́ в ва́с? да моли́тву де́ет; благоду́шствует ли кто́? да пое́т. Боли́т ли кто́ в ва́с, да призове́т пресви́теры церко́вныя, и да моли́тву сотворя́т над ни́м, пома́завше его́ еле́ем во и́мя Госпо́дне; и моли́тва ве́ры спасе́т боля́щаго, и воздви́гнет его́ Госпо́дь; и а́ще грехи́ сотвори́л е́сть, отпу́стятся ему́. Испове́дайте у́бо дру́г дру́гу согреше́ния и моли́теся дру́г за дру́га, я́ко да исцеле́ете: мно́го бо мо́жет моли́тва пра́веднаго поспешеству́ема.

От Матфе́а Свята́го Ева́нглиа чте́ние. (зача́ло 25):

Во вре́мя о́но, вше́дшу Иису́су в Капернау́м, приступи́ к Нему́ со́тник, моля́ Его́, и глаго́ля: Го́споди, о́трок мо́й лежи́т в дому́ разсла́блен, лю́те стражда́. И глаго́ла ему́ Иису́с: А́з прише́д исцелю́ его́. И отвеща́в со́тник, рече́ Ему́: Го́споди, не́смь досто́ин, да под кро́в мо́й вни́деши; но то́кмо рцы́ сло́во, и исцеле́ет о́трок мо́й; и́бо а́з челове́к е́смь под вла́стию, имы́й под собо́ю во́ины; и глаго́лю сему́: иди́, и и́дет; и друго́му: прииди́, и прихо́дит; и рабу́ моему́: сотвори́ сие́, и сотвори́т. Слы́шав же Иису́с, удиви́ся, и рече́ гряду́щим по не́м: ами́нь глаго́лю ва́м; ни во Изра́или толи́ки ве́ры обрето́х. Глаго́лю же ва́м, я́ко мно́зи от восто́к и за́пад прии́дут и возля́гут со Авраа́мом и Исаа́ком и Иа́ковом во Ца́рствии Небе́снем; сы́нове же ца́рствия изгна́ни бу́дут во тму́ кроме́шнюю; ту́ бу́дет пла́чь и скре́жет зубо́м. И рече́ Иису́с со́тнику: иди́, и я́коже ве́ровал еси́, бу́ди тебе́. И исцеле́ о́трок его́ в то́й ча́с.

Молитва

Влады́ко Вседержи́телю, Святы́й Царю́, наказу́яй и не умерщвля́яй, утвержда́яй низпа́дающия, и возводя́й низве́рженныя, теле́сныя челове́ков ско́рби исправля́яй, мо́лимся Тебе́, Бо́же на́ш, раба́ Твоего́ и́мярек, немощству́юща посети́ ми́лостию Твое́ю, прости́ ему́ вся́кое согреше́ние во́льное и нево́льное. Е́й, Го́споди, враче́бную Твою́ си́лу с небесе́ низпосли́, прикосни́ся телеси́, угаси́ огне́вицу, укроти́ стра́сть и вся́кую не́мощь тая́щуюся; бу́ди вра́чь раба́ Твоего́ и́мярек, воздви́гни его́ от одра́ боле́зненнаго, и от ло́жа озлобле́ния це́ла и всесоверше́нна да́руй его́ Це́ркви Твое́й благоугожда́юща и творя́ща во́лю Твою́. Твое́ бо е́сть, е́же ми́ловати и спаса́ти ны́, Бо́же на́ш, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Честне́йшую Херуви́м / и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, / без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, / су́щую Богоро́дицу, Тя велича́ем.

Го́споди поми́луй, трижды. Сла́ва, и ны́не:

Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, молитвами Пречистыя Твоея Матере, преподобных и богоносных отец наших и всех святых помилуй и спаси нас, яко Благ и Человеколюбец. Аминь.

И молитву:

Христе́, Све́те И́стинный, просвеща́яй и освяща́яй вся́каго челове́ка, гряду́щаго в мiр, да зна́менается на нас свет лица́ Твоего́, да в нем у́зрим Свет Непристу́пный: и испра́ви стопы́ на́ша к де́ланию за́поведей Твои́х, моли́твами Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере, и всех Твои́х святы́х, ами́нь.

Источник

Молебен о недужных

Для наших читателей: молебен о недужных с подробным описанием из различных источников.

Молебен о недужных (отчитка) – это специальный молебен, во время которого, имеющий на это благословение священник читает заклинательные молитвы на изгнание из человека падших духов.

Наиболее распространенные симптомы духовного заболевания у человека:

— чувство необъяснимой тоски на сердце, беспричинное уныние, апатия;

— щемящие, колющие боли в области сердца при отсутствии установленной кардиопатологии (так называемые НЦД по кардиальному типу);

— чувство постоянной беспричинной внутренней злобы и раздражения;

— длительный субфебрилитет (повышенная температура), длящийся годами, при котором не найдены причины заболевания и четко не определен очаг хронической инфекции;

— заболевания организма, при которых имеется четкая патологическая симптоматика (следствия), но не найдена причина (не диагностирована органическая основа) болезни;

— нежелание молиться, поститься, читать слово Божие, отвращение ко всему духовному;

— непереносимость запаха церковного ладана, появление удушья при каждении, желание убежать из церкви;

— появление в православной церкви чувства страха, обморочное состояние во время службы;

— появление во время Божественной литургии в храме резей в животе, метеоризма, вздутия живота, сердцебиения, возникновение непроизвольной зевоты во время пения «Символа Веры» или «Отче Наш», неконтролируемые телодвижения (руки и ноги как будто не принадлежат себе) во время чтения Св.Евангелия, благословения священника, выноса креста, евхаристического канона;

— ощущение, во время церковной службы, присутствия в теле чужеродного объекта, его движений и шевелений;

— чувства жара, тошноты, рвоты, появление обморока при соприкосновении со святыми мощами, иконами, кроплении святой водой и елеопомазания.

Из книги священника и практикующего врача,Кандидата медицинских наук С.В.Филимонова «Церковь, больница, больной»

Я писала о том, что ко мне приезжала замечательная женщина Татьяна, и мы прекрасно провели с ней время. Сегодня мне хочется рассказать как мы ходили в церковь на отчитку – это такая служба на которой из людей изгоняют вселившихся в них бесов.

Почему я туда пошла? В последнее время у меня было много раздумий на тему эгрегоров, религиозных в том числе, я наблюдала как люди получают поддержку от них, как им становится легче в из проблемах, как маги довольно высокого уровня используют возможности религиозных эгрегоров в тех или иных своих делах. Приходилось признать, что все-таки ведущая религия имеет большое значение в жизни людей и хотелось поближе познакомится с тем как работает провославный эгрегор. Сразу обозначаю, что написанным я никого не хочу обидеть и если что-то вызывает у вас негативные эмоции помните – это мое видение и мое понимание, я не претендую на истину и ко всем мировым религиям отношусь с уважением и черпаю оттуда много полезного.

И так, служба проходила в одной из церквей Минской области и ее проводил священник имеющий разрешение на подобного рода деятельность от высоких церковных чинов. К слову сказать, только два человека у нас в стране имеют такие разрешения. Слава о священнике разнеслась далеко и теперь к нему на службу едет люди со всех городов и весей. Человек он пожилой, около 70 лет, более 20 из которых проводит такие молебны. Отчитка должна была состояться в 7 часов утра. Мы пришли к назначенному времени. Возле церкви стояло приличное количество машин, кругом толпились люди. В церковную лавку была очередь за свечками. Мы прошли во внутрь. Отчитка не начиналась, люди все подходили и подходили, ничего не оставалась делать как наблюдать. Первое что бросилось в глаза – опушенные головы, землистый цвет лица и очень печальные глаза женщин. Все приходящие выглядят несчастными, даже те, кто одет богато и с претензией на вкус. Мужчины на их фоне смотрятся гораздо выигрышней – как-то более живыми что-ли. Конечно, если учесть, что они пришли на отчитку и уверены в том, что в них находятся бесы, тогда понятно почему такой вид, с живущим внутри бесом врятле жизнь покажется медом. Сразу возник вопрос – неужели столько одержимых вокруг? И вот эта грудная девочка в розовом платьице, спящая на руках матери одержима и вот этот шустрый мальчуган с рыжими волосами и веселыми глазами, которого постоянно крестит бабушка одержим. Ну, кто знает, кто знает… Многие купив свечки в лавке ставят их к иконам, при этом крестятся, некоторые падают на колени, бьются головой об пол, многие пробираются к иконам и целуют их. Обратили на себя внимание женщина средних лет с девочкой, судя по всему дочь и мать. Вероятно, они прислуживают при храме, так как убирали нагар со свечей и догоревшие свечи, присматривали, чтобы был порядок. В 8 часов вышел священник и начал отчитку. Я старалась прислушаться к себя и понять что со мной происходит. Сначала ничего, я просто слушала монотонные слова “Господу помолимся…господи помилуй…, через некоторое время начала ощущать как мою голову сдавило, появилась головная боль и дискомфорт в теле. Было такое ощущение что мне на голову одели железное кольцо. Когда занимаешься практиками – медитацией, поешь мантры, водишь хороводы и др. через некоторое время начинаешь ощущать потоки энергии идущие снизу вверх и с верху вниз, чувствуешь как пробуждается твое тело, появляется бодрость, легкость и желание жить. Здесь же никого движение энергии, наоборот, такое ощущение, что канал закрывается. Еще через некоторое время я почувствовала трансовое состояние, и оно мне не понравилось, казалось я сейчас потеряю нить своего сознания. Возможно, это и было признаком присутствия во мне беса, хотя по всем признакам утверждённым церковью оного у меня не наблюдается. Пришлось сконцентрироваться и настроится на ощущение себя. Через некоторое время я стала ощущать себя как прежде и возобновила наблюдение за происходящим. Это было интересно. Люди, в преобладающем большинстве, уже вошли в нужное состояние, постоянно крестились, кланялись, падали на колени. С левой стороны какая-то женщина стала издавать странные звуки: то пыхтела, то стонала, то кряхтела. Видимо находившейся в ней бес дал о себе знать. Служба продолжалось, священник стал говорить слова о том, чтобы нечистая сила покинула тела прихожан, атмосфера накалялась. Женщина стала вслед словам священника кричать что-то “…полуденный я….от вина я…не скажу, не уйду”. Мне стало интересно на нее посмотреть и как по волшебству люди расступилось и я увидела….женщину, которая прислуживает в храме. Интересно, подумала я, так бесы в основном живут в тех, кто ближе всего к храму! За ней было очень интересно наблюдать, она кричала, корчилась, благо, что не падала на пол и одновременно четко следила за тем, что происходит вокруг и давала указание дочери, откуда надо убрать свечи. Вот оно как, и бесов в себе гоняет, и дело делает, подумала я. Мне стало не интересно, и я ушла. Татьяна отбыла до конца службы и поделилась своими ощущениями, сказав, что ничего не почувствовала и даже желание поставить свечку у нее не возникло.

Что бы мне хотелось добавить, отец Валериан вызывает мое большое уважение, он пожилой человек, который проводит такие тяжелые службы, после которых еще и разговаривает с людьми. Попасть к нему не так просто, нужно заранее записываться и потом еще долго ждать. Он очень хорошо делает свою работу, я уверена, что приходящим к нему людям он рассказывает о том как нужно жить по божественным законом, учит их прощать, не обижаться, не завидовать, усмирять гордыню и молится и безусловно он делает большое дело для тех, кто в этом нуждается. Но также я понимаю, что тем людям, кто уже понял эти простые человеческие истины нужно идти дальше и выходить за рамки эгрегоров и учиться слышать Бога без посредников, учиться радоваться жизни, учиться чувствовать себя не рабом божьим, а его дитем и сознательно под божественным руководством заниматься творчеством преображая мир.

Что значит молебен о недужных. Смотреть фото Что значит молебен о недужных. Смотреть картинку Что значит молебен о недужных. Картинка про Что значит молебен о недужных. Фото Что значит молебен о недужных

Все о религии и вере – “молитва при любых болезнях” с подробным описанием и фотографиями.

МОЛИТВА О НЕДУЖНЫХ № 2 (при любых болезнях)

МОЛИТВА О НЕДУЖНЫХ № 3

(как при физических, так и при душевных болезнях, психических расстройствах)

Отче Святый, врачу душ и телес, иославый Единородного Твоего Сына, Господа нашего Иисуса Христа, всякий недуг исцеляющего, и от смерти избавляющего, исцели и раба Твоего (имя) от обдержащияеготелесныя и душевныя немощи, и ожит- вори его благодатию Христа Твоего: молитвами пресвятыя Владычицы нашея Богородицы и Приснодевы Марии: предстатель- ства честных небесных сил безплотных: силою честнаго и животворящего креста: честнаго славного пророка, предтечи и крестителя Иоанна: святых славных и всехвальных апостолов: святых славных, и добропобедных мучеников; преподобных и богоносных отец наших: святых и исцелителей безерсбрсников, Космы и Дамиана, Кира и Иоанна, Пантелеймона и Ермолая, Сампсона и Диомида, Фотия и Аникиты: святых и праведных богоотец Иоакими и Анны, и всех святых.

Яко Ты еси источник исцелений, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, со единородным Твоим Сыном и единородным Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков.

МОЛИТВА О НЕДУЖНЫХ № 4 (общая ко Господу)

Блаже и человеколюбче, благоутробне и многомилостиве Господи, многий в милости и богатый в благостыни, Отче щедрот, и Боже всякого утешения, укрепи вый ны святыми Твоими апостолами, елеем с молитвою немощи людей целити. Ей, Вла- дыко, Господи Боже наш, молим Ти ея, всесильне, еже спасти вся ны, едине душ же и телес врачу, освяти вся ны: всяк недуг исцеляяй, исцели и раба Твоего (имя), воздвигни его от одра болезненнаго милостию Твоея благости, посети его милостию и щедротами Твоими: отжени от него всякую болезнь и немощь, яко да востав рукою Твоею крепкою, поработает Тебе со всяким благодарением: яко дай ныне причащающий ея Твоего не- изглаголаннаго человеколюбия, поем и славим Тя, творящего великая и чудная, славная же и изрядная. Твое бо есть, еже ми- ловати, и спасати ны, Боже наш. Аминь.

МОЛИТВА О НЕДУЖНЫХ № 5 (о прикованных к постели больных)

На одре болезни лежащих (лежащего или лежащию), и смертною раною уязвленных (уязвленного или уязвленную), якоже иногда воздвигл еси Спасе, Петрову тещу, и разелабленнаго на одре носимого; сице и ныне милосердие, страждущих (страждущего или страждущую), посети и исцели: Ты бо един еси недуги и болезни рода нашего понесый и вся многий яко милостив.

Молитвы от болезней

Молитвы от болезней знает каждый православный. В ситуации, если нет с вами лекарств, молитва всегда при вас и слова обращённые к высшим силам, к Богу не требуют сил, денег и времени, чтобы почитать их. При тяжёлых болезнях, в любом недомогании прежде всего следует разобраться в чём причина этого состояния. Чаще всего ваша энергетика дала сбой, снизились защитные силы в организме, упала работа иммунной системы и болезнь вас атаковала.

Причина болезней часто кроется в неправильном образе жизни: не досыпаем, перенапрягаемся на работе, мало двигаемся, стресс, нервная нагрузка и негативные мысли. И помните, лечиться медицинскими препаратами — это лишь на время заглушить боль, болезнь засядет в вас, превратившись в хроническую. Меняйте свою жизнь и будет вам здоровье!

Как правильно читать молитвы для исцеления

Православные люди в этих случаях обращаются в молитвах к Богу. Существуют отдельные молитвы по типу болезней, зависящие какой орган болит, женские и мужские, исцеляющие недуг и дающие силы. Но есть и такие в которых призывается божья милость на общее избавление от недомогания.

Что важно учесть при чтении молитв, чтобы они дошли до Бога и была ниспослана благодать, кратко написано ниже.

Почему помогают молитвы читаем здесь. Не видите изменений в состоянии больного, не сходит Божья благодать? Разобраться в этом поможет статья «Почему не помогают молитвы».

Самые простые и верные слова:

тогда мы отдаем себя в руки Божьи и доверяем ему своей верой.

Сильная молитва о помощи в излечении болезней

К кому обратиться прежде всего в данном случае? В болезненном состоянии следует с верой и любовью, с надеждой на скорое исцеление ко Господу Богу.

Молитва об исцелении болящего

О, Премилосердый Боже, Отче, Сыне и Святый Душе, в нераздельной Троице поклоняемый и славимый, призри благоутробно на раба Твоего (имя), болезнею одержимаго; отпусти ему вся согрешения его; подай ему исцеление от болезни; возрати ему здравие и силы телесныя; подай ему долгоденственное и благоденственное житие, мирные Твои и примирные благая, чтобы он вместе с нами приносил благодарные мольбы Тебе, Всещедрому Богу и Создателю моему. Пресвятая Богородица, всесильным заступлением Твоим помоги мне умолить Сына Твоего, Бога моего, об исцелении раба Божия (имя). Все святые и ангелы Господни, молите Бога о больном рабе Его (имя). Аминь.

Владыко Вседержителю, Врачу душ и телес наших, смиряяй и возносяяй, наказуяй и паки исцеляяй!

Раба Твоего (имя) немощствующа посети милостью Твоею, простри мышцу Твою, исполнену исцеления и врачбы, и исцели его, восстави от одра и немощи.

Ей, Господи, пощади создание Твое во Христе Иисусе, Господе нашем, с ним же благословен еси, и со пресвятым и благим и животворящим Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Скорый в заступлении един сый, Христе, скорое свыше покажи посещение страждущему рабу Твоему, и избави от недуг и горьких болезней и воздвигни во еже пети Тя и славити непрестанно, молитвами Богородицы, едине Человеколюбче.

На одре болезни лежащаго и смертною раною уязвленнаго, якоже иногда воздвигл еси, Спасе, Петрову тещу и разслабленнаго на одре носимого, сице и ныне, Милосерде, страждущаго посети и исцели: Ты бо един еси недуги и болезни рода нашего понесый, и вся могий, яко Многомилостив.

Благодарственная хвалебная песнь-молитва Пресвятой Богородице

Тебе, Матерь Божию, хвалим; Тя, Марие, Деву Богородицу исповедуем; Тя, превечнаго Отца Дщерь, вся земля величает. Тебе вси Ангели и Архангели и вся Начала смиренно служат; Тебе вся Власти, Престоли, Господствия и вся превышния Силы небесныя повинуются. Тебе Херувими и Серафими радующеся предстоят и непрестанным гласом вопиют: Святая Богородице Мати, полны суть небеса и земля величества славы плода чрева Твоего. Тебе преславный апостольский лик своего Творца Матерь восхваляет; Тебе мучеников множество Богородицу величает; Тебе преславный исповедников сонм Бога Слова храм нарицает; Тебе господственнии полцы девства образ проповедают; Тебе вся небесная воинства Царицу Небесную восхваляют. Тебе по всей вселенней Церковь святая прославляет, Матерь Божию почитающи; Тя истиннаго Царя небеснаго Отроковицу превозносит. Ты еси Ангелом Госпожа, Ты еси райская дверь, Ты лествица Царствия Небеснаго, Ты Царя славы чертог, Ты ковчег благочестия и благодати, Ты еси бездна щедрот, Ты еси прибежище грешных. Ты Мати Спасителева, Ты свобождения ради пленнаго человека, Бога восприяла еси во чреве. Тобою попран бысть враг; Ты отверзла еси верным двери Царствия Небеснаго. Ты одесную Бога стоиши; Ты Бога за нас молиши, Дево Марие, Иже будет судити живым и мертвым. Тя убо просим, Заступницу пред Сыном Твоим и Богом, Иже кровию Своею нас искупи, да мзду восприимем в вечной славе. Спаси люди Твоя, Богородице, и благослови достояние Твое, яко да будем причастницы наследия Твоего; упаси и соблюди нас даже до века. На всяк день, о Пресвятая, хвалити и ублажати Тя желаем сердцем и устами. Сподоби, Премилосердая Мати, ныне и всегда от греха сохранитися нам; помилуй нас, Заступнице, помилуй нас. Буди милость Твоя на нас, якоже на Тя уповахом во веки. Аминь.

Молитва для исцеления Великомученику и целителю Пантелеймону

Можно помолиться одному из самых почитаемых Святых, который особенно помогает в деле исцеления.

В жизни земной, будучи придворным врачом, имел признание и положение, но жил скромно, и всю жизнь безвозмездно лечил простых людей. Спас мальчика, умершего от укуса змеи. Святого Пантелеимона всегда почитали на Руси как небесного целителя от различных недугов.Следующая молитва должна читаться от лица самого больного.

О, великий угодниче Христов, страстотерпче и врачу многомилостивый Пантелеймоне! Умилосердись надо мной, грешным рабом Божиим (имя), услыши стенание и вопль мой, умилостиви Небеснаго, Верховнаго Врача душ и телес наших, Христа Бога нашего, да дарует ми исцеление от жестокаго гнетущаго мя недуга. Приими недостойное моление грешнейшаго паче всех человек. Посети мя благодатным посещением. Не возгнушайся греховных язв моих, помажи их елеем милости твоей и исцели мя; да здрав сущи душею и телом, остаток дней моих, при помощи благодати Божией, возмогу провести в покаянии и угождении Богу, и сподоблюся восприяти благий конец живота моего. Ей, угодниче Божий! Умоли Христа Бога, да дарует ми предстательством твоим здравие тела и спасение души моей. Аминь».

Эту молитву можно читать за здравие и излечение близким больного, как и самому страждущему:

О, святый великомучениче и целителю Пантелеимоне, Бога милостиваго подражателю! Призри благосердием и услыши нас, грешных, пред святою твоей иконою усердне молящихся. Испроси нам у Господа Бога, Емуже со Ангелы предстоиши на небеси, оставление грехов и прегрешений наших: исцели болезни душевныя же и телесныя рабов Божиих, ныне поминаемых, зде предстоящих и всех христиан православных, к твоему заступлению притекающих: cе бо мы, по грехом нашим люте одержимы есмы многими недуги и не имамы помощи и утешения: к тебе же прибегаем, яко дадеся ти благодать молитися за ны и целити всяк недуг и всяку болезнь; даруй убо всем нам святыми молитвами твоими здравие и благомощие души и тела, преспеяние веры и благочестия и вся к житию временному и ко спасению потребная, яко да, сподобившися тобою великих и богатых милостей, прославим тя и Подателя всех благ, дивнаго во святых, Бога нашего, Отца, и Сына, и Святаго Духа. Аминь.

Кроме этих основных молитв есть много других, которые читаются применительно к каждому случаю заболевания и недуга. Молитва при эпидемии, гриппе, как избавиться от ячменя, от боли в суставах при болях во время месячных.

Молитва Пантелеймону-Целителю лечит болезни, избавляет от страданий и болей. Кому молиться, чтобы выздороветь.

Православная молитва Пантелеймону-Целителю о здоровье помогает вылечиться от болезней и избавиться от болей. Святой Целитель избавляет от страданий – как физических, так и моральных, душевных невыносимых переживаний.

Пантелеймон остается главным покровителем и врачевателем для православных христиан уже третье тысячелетие. Если человек чем-то серьёзно болен или ему просто очень плохо, то усердно прочитав молитву и искренне раскаявшись в своих ранее содеянных грехах он скорее всего получит в самом скором времени избавление от своих недугов.

Помню, моя бабушка, выйдя на пенсию, часто страдала сильной зубной болью, отчего очень мучилась и переживала. Тогда ей одна знакомая подсказала, что надо почитать молитву святому Пантелеймону-целителю, и боль снимет, как рукой. Так и произошло — зубная боль бабушку оставила, а если потом и напоминала о себе, то после молитвы святому проходила.

Значение болезней и молитв об исцелении

Молясь святому исцелителю заболеваний, надо понимать, что он не сам нас исцеляет, а что Пантелеймон перенаправлят наши молитвенные воздыхания к Господу Богу и просит о даровании нам здравия.

Также каждому православному христианину надо знать и осознавать, что Господь Бог посылает нам болезни не просто так, а в наказание за наши грехи, чтобы мы раскаялись, исповедались, причастились и исправились, стали лучше.

К сожалению, до многих зачерствевших сердец невозможно достучаться даже через заболевания. И тогда Господь начинает взывать к грешнику и его совести, посылая недуги на его родных и близких людей, чаще всего ими оказываются дети или родители, любимый супруг. И очень часто, когда грешный понимает посланный ему сигнал и обращается к Богу, хвори отступают, словно их и не было.

Поэтому за свои болезни и болезни близких, особенно не сильно тяжелые, как это не парадоксально, Бога надо благодарить – ведь Он мог послать нам и более сильные, изматывающие испытания, но не сделал этого.

Поэтому если заболели Вы или Ваш ребенок, родной и близкий человек, первым делом надо не спешить к врачам (лучшие из них всегда сами уповают на Божью волю), а прибегать к горячей, искренней молитве.

Кому молиться, чтобы выздороветь

Святой великомученик и целитель Пантелеймон является главным покровителем всех врачей и больных.

Если Вас мучает какая-либо болячка либо недуг, просто помолитесь этому мученику, прочтите ему молитву, купите икону святого Пантелеймона, обязательно освященную в православной церкви, и поставьте ее дома на видное место.

Он обязательно поможет больному, страдающему от боли человеку — если не полностью излечит болезнь, то хотя бы уменьшит боль и мучения, страдания.

Это главная молитва за больных и болеющих, страждащих и страдающих от болей людей.

Данное молитвенное воздыхание можно читать не только ради излечения болезни, но и профилактических целях, чтобы дорогие Вам взрослые и дети не болели. Но из своего опыта (возможно, ошибочного, но все же) посоветую по пустякам его не дергать просто так.

Жизнь Святого Пантелеймона была очень тяжелой — он исцелял людей, а его за это наказывали, а позже и вовсе казнили. Он – очень сочувствующий и помогающий всем нуждающимся в его помощи, заботе и внимании.

Но даже после своей смерти святой помогает больным и мучающимся болями, страданиями, переживаниями людей, исцеляет их болезни и возвращает здоровье «безнадежно» больным.

Молитесь о здоровье и выздоровлении, не забывая, что при этом Вы должны также просить Господа о прощении ваших грехов и исправлении вашего поведения. И действительно старайтесь стать лушче, меньше грешить, делайте больше добрых дел, помогайте другим – и это обязательно “сработает”.

МОЛИТВА СВЯТОМУ ВЕЛИКОМУЧЕНИКУ И ЦЕЛИТЕЛЮ ПАНТЕЛЕЙМОНУ О БОЛЬНЫХ, ОБ ИЗЛЕЧЕНИИ БОЛЕЗНИ, О ЗДОРОВЬЕ

О, великий угодниче Христов, страстотерпче и врачу многомилостивый Пантелеймоне!

Умилосердися надо мною, грешным рабом, услыши стенание и вопль мой, умилостиви небеснаго, верховнаго Врача душ и телес наших, Христа Бога нашего, да дарует ми исцеление от недуга, мя гнетущаго.

Приими недостойное моление грешнейшаго паче всех человек. Посети мя благодатным посещением.

Не возгнушайся греховных язв моих, помажи их елеем милости твоея и исцели мя; да здрав сый душею и телом, остаток дней моих, благодатию Божиею, возмогу провести в покаянии и угождении Богу и сподоблюся восприяти благий конец жития моего.

Ей, угодниче Божий! Умоли Христа Бога, да предстательством твоим дарует здравие телу моему и спасение души моей. Аминь.

Читайте еще такие молитвы Иисусу Христу о здоровье больного человека, чтобы выздоровел:

Скорый в заступлении един сый, Христе, скорое свыше покажи посещение страждущему рабу Твоему, и избави от недуг и горьких болезней; и воздвигни во еже пети Тя и славити непрестанно, молитвами Богородицы, Едине Человеколюбче.

На одре болезни лежащаго и смертною раною уязвленнаго, якоже иногда воздвигл еси, Спасе, Петрову тещу и разслабленнаго на одре носимаго; сице и ныне, Милосерде, страждущаго посети и исцели: Ты бо един еси недуги и болезни рода нашего понесый и вся могий, яко Многомилостив.

Владыко, Вседержителю, Святый Царю, наказуяй и не умерщвляяй, утверждаяй низпадающия и возводяй низверженныя, телесныя человеков скорби исправляяй, молимся Тебе, Боже наш, раба Твоего (имя) немощствующа посети милостию Твоею, прости ему всякое согрешение вольное и невольное.

Ей, Господи, врачебную Твою силу с небесе низпосли, прикоснися телеси, угаси огневицу, укроти страсть и всякую немощь таящуюся, буди врач раба Твоего (имя), воздвигни его от одра болезненнаго и от ложа озлобления цела и всесовершенна, даруй его Церкви Твоей благоуждающа и творяща волю Твою.

Твое бо есть, еже миловати и спасати ны, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитву святому Пантелеймону-целителю рекомендуется читать и при легких и при тяжелых формах заболеваний.

Святой Пантелеймон помогает даже в безвыходных ситуациях — надо только очень сильно верить в Бога и искренне молиться о помощи, о выздоровлении больного Иисусу Христу, Богородице Деве Марии и другим святителям.

Совет новичкам: Для лечения одних болезней надо молиться одним святым, для излечения других – другим. Книжечки, какому мученику надо молиться в каких случаях, можно купить в церкви.

Сходите в церковь и поставьте там свечку и закажите молебен о здравии болящего, закажите ежедневную в течение 40 дней молитву в церкви — сорокоуст о здоровье, купите икону святого Пантелеймона-Целителя и повесьте ее на видном месте в палате больного и у себя дома, окропите святой водой свой дом или квартиру (это можно сделать самим, взяв воду в Церкви или освятив её там на праздник, а можно вызывать батюшку), а также палату больного и его самого.

Господь Бог часто творит чудеса даже в обычной жизни — и это так, если Вы в это искренне верите.

А святой Пантелеймон помогает любому человеку — независимо от социального статуса и количества его грехов.

Читайте регулярно молитву Святому Пантелеймону-целителю о здоровье родных и близких людей — и будьте здоровы, и счастливы!

В самых тяжелых болезнях и при очень сильных болях читайте акафист Пантелеймону-Целителю (это очень длинная молитва, зато и очень действенная).

Верьте, надейтесь, любите – и вам воздастся по вашей Вере, мере Надежды и силе Любви.

Будьте здоровы Вы и все Ваши близкие и дорогие сердцу, любимые люди!

Русский лекарь

Молитвы – искренние слова помощи, обращенные к Богу, помогут вам исцелиться от любых недугов. Но следует помнить слова молитв и знать, когда и к какому святому обращаться за помощью. К Господу можно обратиться и своими словами, придумав свою собственную молитву. Слова, которые рождаются в нашем сердце и которые мы обращаем к Создателю, также имеют силу. Но слова канонических молитв действуют сильнее. После того как вы обратились к Богу, Богоматери или святому и они вам помогли в вашей нужде, не забывайте прочитать благодарственную молитву.

При каких болезнях каким святым лучше молиться?

При использовании материалов сайта – ссылка на источник обязательна.

Материалы сайта – не могут служить руководством к самолечению.

Администрация сайта не несет ответственности за возможные негативные последствия применения на практике содержащейся на сайте информации.

Молебен о болящих начинается обычным возгласом священника: “Благословен Бог наш…” Чтец: “Царю Небесный…”, Трисвятое (трижды) и сразу псалом 70-й: “На Тя, Господи, упова́х…” Затем больной, если может, или священник читает Символ веры. Диакон произносит великую ектению: “Миром Господу помолимся”, в которую после прошения: “О мире всего мира…” вставляются особые прошения:

“О доме сем и живущих в нем”, если молебен совершается на дому.

“О еже простити всякое прегрешение, вольное и невольное, рабов Своих (раба Своего, имярек) и милостиву быти им (ему) Господу помолимся”.

“О еже благосердия ради милости Своея грех юности и неве́дения их (его) не помянути, но милостивно здравие им (ему) даровати Господу помолимся”.

“О еже не пре́зрети прилежная моления рабов Своих (раба Своего), с нами ныне молящихся (молящагося), но милостивно услышати, и благоуве́тливу, и благопременительну, и человеколюбивому им (ему) быти и здравие подати, Господу помолимся”.

“О еже якоже иногда разслабленнаго словом Божественныя Своея благодати скоро неду́гующих рабов Своих (неду́гующаго раба Своего) от одра болезни воздвигнути и здравых (здрава) сотворити, Господу помолимся”.

“О еже посетити их (его) посещением Святаго Своего Духа, и исцелити всяк недуг и всяку болезнь, в них (в нем) гнездящуюся, Господу помолимся”.

“О еже милостивно, якоже Ханане́ин услышати глас молитвы нас, недостойных рабов Своих, к Нему вопиющих, и якоже тоя΄ дщерь, помиловати и исцелити больных рабов Своих (больнаго раба Своего, имярек) Господу помолимся”.

Ектения заканчивается обычными прошениями: “О избавитися нам…”, “Заступи, спаси, помилуй…”, “Пресвятую, Пречистую…” Священник возглашает: “Яко Бог милости, щедрот и человеколюбия…”, хор: “Аминь”, тропарь: “Скорый в заступлении Един сый, Христе, скорое свыше покажи посещение страждущым рабом Твоим (страждущему рабу Твоему), и избави от неду́г и горьких болезней, и воздвигни еже пети Тя и славити непрестанно, молитвами Богородицы, Едине Человеколюбче”.

Кондак: “На одре́ болезни лежащих (лежащаго) и смертною раною уя΄звленных (уя΄звленнаго), якоже иногда воздвигл еси, Спасе, Петрову тещу и разслабленнаго на одре́ носимаго, сице и ныне, Милосерде, страждущих (страждущаго) посети и исцели: Ты бо Един еси недуги и болезни рода нашего понесы΄й и вся могий, яко Многомилостив”.

Затем прокимен: “Помилуй мя, Господи, яко не́мощен есмь, исцели мя, яко смято́шася кости моя”, со стихом: “Яко несть в смерти помина́яй Тебе”. Апостол из Соборного послания святого апостола Иакова, зачало 57-е; “Аллилуиа”, со стихами: “Господи, да не яростию Твоею обличиши мене” и “Спаси мя ради милости Твоея”; Евангелие от Матфея, зачало 25-е. Вслед за Евангелием произносится ектения о болящих, по Требнику.

“Врачу душ и телес, со умилением в сердце сокрушенном к Тебе припа́даем и стеня΄ще вопием Ти: исцели болезни, уврачуй страсти душ и телес рабов Твоих (души΄ и тела раба Твоего, имярек), и прости им (ему), яко Благосерд, вся прегрешения, вольная и невольная, и скоро воздвигни от одра болезни, молим Ти ся, услыши и помилуй”.

“Не хотя΄й смерти грешных, но еже обратитися и живым им быти, пощади и помилуй рабов Твоих (раба Твоего, имярек), Милостиве: запрети болезни, остави всю страсть и весь недуг, и простри крепкую Твою руку, и якоже Иаи΄рову дщерь, от одра болезни воздвигни и здравых (здрава) сотвори, молим Ти ся, услыши и помилуй”.

“Огненную болезнь Петровой тещи прикосновением Твоим исцеливый, и ныне лю΄те страждущих рабов Твоих (люте страждущаго раба Твоего имярек) болезнь благосердием Твоим исцели, здравие им (ему) скоро подавая, прилежно молим Ти ся, Источниче цельба́м, услыши и помилуй”.

“Езеки΄ины слезы, Манасси΄ино и ниневи΄тян покаяние и Давидово испове́дание приемый и скоро тех помиловавый и наша во умилении приносимыя Ти мольбы приими, Всеблагий Царю, и, яко Щедр помилуй лю΄те болящих рабов Твоих (болящеаго раба Твоего), здравие им (ему) даруя, со слезами молим Ти ся, Источниче жизни и безсмертия, услыши и скоро помилуй”.

Священник произносит возглас: “Услыши ны, Боже, Спасителю наш…”, а затем читает молитву:

“Владыко Вседержителю, Святый Царю, наказу́яй и не умерщвляяй, утвержда́яй низпа́дающыя и возводя΄й низверженныя, телесныя человеков скорби исправля΄яй, молимся Тебе, Боже наш, раба Твоего (имярек) немощству́юща посети милостию Твоею, прости ему всякое согрешение, вольное и невольное. Ей, Господи врачебную Твою силу с небесе́ низпосли΄, прикосни΄ся телеси, угаси огне́вицу, укроти страсть и всякую немощь таящуюся; буди Врач раба Твоего (имярек), воздвигни его от одра болезненнаго и от ложа озлобления це́ла и всесовершенна, даруй его Церкви Твоей благоугождающа и творяща волю Твою. Твое бо есть, еже миловати и спасати ны, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Аминь”.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *